Revista de disseny
Revista de disseny
Casa Privada

House in Repino

House in Repino Casa Privada

Casa Privada La Casa a Repino és una casa privada situada a Repino, regió de Leningrad, Rússia. La casa té una superfície total de 1000 metres quadrats. La comunitat de vil·les va establir una norma estricta: totes les residències havien de seguir un estil a la manera de Wright. El disseny té en compte aquesta norma i interpreta l'estil d'una manera original. La casa està integrada en el paisatge. Els arbres existents es conserven en la mesura del possible, i alguns arbres travessen les marquesines per crear un ritme i una relació més estreta entre l'arquitectura i la natura. La pedra, la fusta i el metall són els materials principals.

Nom del projecte : House in Repino, Nom del dissenyador : Shamsudin Kerimov, Nom del client : Kerimov Architects.

House in Repino Casa Privada

Aquest excel·lent disseny és guanyador del premi de disseny daurat en concurs d’arquitectura, edificis i disseny d’estructures. Definitivament, heu de veure la cartera de disseny de premiats daurats per descobrir molts altres treballs de disseny d’arquitectures, edificis i estructures nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Disseny del dia

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.

Promou el vostre disseny