L'envàs La superfície de la caixa segueix sent mínima i rigorosa, mentre que la il·lustració de l'ona s'imprimeix a sota per fer ressò amb els ingredients marins. Una part de la il·lustració exposada a la part inferior per enriquir la superfície pàl·lida, així com atraure els usuaris a obrir la caixa. L'ampolla es glaça a la part superior per passar la desaparició de la tapa blanca perla a la part transparent, així com per cobrir la barreja tèrbola que es podria formar mentre es sacseja; l'ampolla de vidre es manté clara a la part inferior per mostrar la tecnologia de sedimentació única de gotes blaves per gotes d'oli.
Nom del projecte : Luckinfo Ocean Refreshing Base Serum, Nom del dissenyador : Wai Ho Cheung, Nom del client : Luckinfo.
Aquest gran disseny és guanyador del premi del disseny en bronze en el concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.