Revista de disseny
Revista de disseny
Botiga I Taller

Obori Soma Ware Matsunaga Kiln

Obori Soma Ware Matsunaga Kiln Botiga I Taller

Botiga I Taller Matsunaga Kiln es trobava a Fukushima, Japó, produint les artesanies tradicionals designades amb més de 300 anys d'història. Una característica pròpia d'Obori Soma Ware és la seva estructura de doble capa, que permet que aquesta ceràmica d'ús diari conté aigua bullint i evita que es refredi. Els dissenyadors volien incorporar i expressar aquesta característica a la nostra arquitectura. Els dissenyadors creuen que les diferents escales de l'arquitectura i la ceràmica, en una mateixa composició, s'influeixen mútuament.

Nom del projecte : Obori Soma Ware Matsunaga Kiln, Nom del dissenyador : Naoya TOCHIO, Nom del client : Obori Soma Ware manufacturer Matsunaga Kiln.

Obori Soma Ware Matsunaga Kiln Botiga I Taller

Aquest excel·lent disseny és guanyador del premi de disseny daurat en l'espai interior i el concurs de disseny d'exposicions. Definitivament, heu de veure la cartera de disseny de premiats daurats per descobrir molts altres treballs de disseny d’espais interiors i exposicions nous, innovadors, originals i creatius.

Promou el vostre disseny