Revista de disseny
Revista de disseny
Anell

Cactus

Cactus Anell

Anell Cactus és un anell de còctel per a dona, part de la col·lecció Japanese Garden. L'anell està fet d'or de 18 quirats i encastat amb una maragda cabuixó dels Urals de 12,03 quirats que mostra un efecte d'ull de gat. Maragdes més petites i diamants completen l'encast. Totes les superfícies estan acabades, incloses les agulles, que estan unides entre si i formen un pla uniforme que sosté la maragda central. El muntatge és complex i exigeix un treball manual acurat. La col·lecció Japanese Garden presenta els habitants d'un jardí japonès tradicional i s'inspira en pintures d'artistes japonesos.

Nom del projecte : Cactus, Nom del dissenyador : Sergey Izmestiev, Nom del client : Izmestiev Diamonds.

Cactus Anell

Aquest excel·lent disseny és guanyador del premi d'or al disseny en la competició de disseny de joies. Definitivament hauries de veure el portafoli de disseny dels dissenyadors guanyadors de l'Or, per descobrir moltes altres obres de disseny de joieria noves, innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

Equip de disseny del dia

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.

Promou el vostre disseny