Revista de disseny
Revista de disseny
Envasos per a Begudes

Plant Selected

Plant Selected Envasos per a Begudes

Envasos per a Begudes Plant Selected és un disseny d'envàs per a una gamma de begudes d'origen vegetal. El recipient és una ampolla de PET recoberta amb film mat, amb unes mesures de 60 mm d'amplada, 60 mm de profunditat i 177 mm d'alçada. S'utilitza el color verd per a la beguda de soja i el blau per a la beguda de civada. El nom del producte es presenta en una tipografia anglesa d'estil grafiti a gran escala, amb grans de soja i civada daurats integrats a les lletres. Un fons completament acolorit forma un bloc de color potent a la prestatgeria. Els beneficis del producte s'ubiquen a la part inferior per informar els consumidors.

Nom del projecte : Plant Selected, Nom del dissenyador : Blackandgold Design (Shanghai) Co., Ltd., Nom del client : Yili Group.

Plant Selected Envasos per a Begudes

Aquest gran disseny és guanyador del premi del disseny en bronze en el concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Disseny del dia

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.

Promou el vostre disseny