Identitat de Marca per a Postres Xing Yun Shu és una identitat de marca creada per a un productor de postres. El disseny transmet la idea de la sort present en la cultura tradicional xinesa a través d'un nou llenguatge visual. Figures abstractes construïdes a partir de punts, línies i plans compactes substitueixen els complexos patrons tradicionals xinesos, i les formes simplificades continuen portant el significat de bona fortuna. Una combinació festiva de vermell i verd es combina amb caràcters xinesos per donar a la tradició un aspecte renovat. La intenció és construir un sentiment càlid i positiu envers la marca de postres.
Nom del projecte : Xing Yun Shu, Nom del dissenyador : Bingying Liu, Nom del client : Shijiazhuang luoshanqi foods co., ltd.
Aquest gran disseny és guanyador del premi de bronze en el concurs de disseny de gràfica, il·lustració i disseny de comunicació visual. Hauríeu de veure sens falta el portfoli de disseny dels dissenyadors guanyadors del premi de bronze per descobrir moltes altres obres noves, innovadores, originals i creatives de disseny gràfic, il·lustració i comunicació visual.