Revista de disseny
Revista de disseny
Disseny d'Interiors Comercials

La Pina Distillery

La Pina Distillery Disseny d'Interiors Comercials

Disseny d'Interiors Comercials La Pina Distillery és un establiment de venda al detall i degustació situat a Nago, Okinawa. L'interior s'inspira en la temàtica de l'exploració i la recerca de l'aigua de la vida. Al centre s'alça la Brandy Pineapple Fountain, un objecte de 4400 mil·límetres d'amplada, profunditat i alçada, amb forma de destil·lador del qual sembla que emergeix del subsòl el brandi de pinya. Els expositors d'estil de canonades, la il·luminació i un acabat de coure envellit evoquen una gran fàbrica antiga. Els elements de paret en planxa de ferro es combinen amb la veta de la fusta per crear un espai serè que els visitants adults també poden gaudir.

Nom del projecte : La Pina Distillery, Nom del dissenyador : Shinjiro Heshiki, Nom del client : Nago Pineapple Park.

La Pina Distillery Disseny d'Interiors Comercials

Aquest sorprenent disseny és el guanyador del premi de disseny de plata a l'espai interior i el concurs de disseny d'exposicions. Definitivament, heu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir molts altres treballs de disseny d’espais interiors nous i innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Disseny del dia

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.

Promou el vostre disseny