Revista de disseny
Revista de disseny
Envasos per a aperitius

Wow Long Rice Crust

Wow Long Rice Crust  Envasos per a aperitius

Envasos per a aperitius Wow Long Rice Crust és un disseny d'envàs per a un tradicional aperitiu xinès de crosta d'arròs. El disseny respon a la homogeneïtat dels productes i a una imatge de marca envellida en aquesta categoria d'aperitius. L'envàs mostra la figura històrica xinesa Zhuge Liang, el sobrenom del qual va inspirar el nom de la marca, dibuixada en un estil còmic i humorístic. Una expressió facial exagerada i la paraula parlada Wow fan referència a la textura mastegable de l'aperitiu. El nom de la marca Wo Long es va actualitzar a Wow Long. Es combinen històries il·lustrades i fotografies del producte per atraure els consumidors més joves.

Nom del projecte : Wow Long Rice Crust , Nom del dissenyador : Guan Zi, Nom del client : Xiao Ma Song Strategic Consulting Co., Ltd.

Wow Long Rice Crust  Envasos per a aperitius

Aquest gran disseny és guanyador del premi del disseny en bronze en el concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Entrevista de disseny del dia

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.

Promou el vostre disseny