Revista de disseny
Revista de disseny
Els Accessoris Informàtics 3 En 1

STACK TOWER

STACK TOWER Els Accessoris Informàtics 3 En 1

Els Accessoris Informàtics 3 En 1 La torre de piles DIXIX està dissenyada per organitzar diversos accessoris electrònics en un bloc de forma agradable i perfecta, com una "TORREA". Aquesta torre conté un altaveu estèreo (amplifica el so i la música del vostre ordinador), un lector de targetes i un port USB. La potència i les dades es transmeten automàticament a mesura que s’apilen.

Nom del projecte : STACK TOWER, Nom del dissenyador : Yen Lau, Nom del client : Dixix International Ltd..

STACK TOWER Els Accessoris Informàtics 3 En 1

Aquest bon disseny és un guanyador del premi de disseny en la competició de disseny de dispositius digitals i electrònics. Segurament hauríeu de veure el portafoli de disseny dels dissenyadors premiats, per descobrir moltes altres obres de disseny de dispositius digitals i electrònics noves, innovadores, originals i creatives.

Llegenda de disseny del dia

Dissenyadors llegendaris i les seves obres premiades.

Llegenda de disseny del dia

Les llegendes de disseny són dissenyadors extremadament famosos que fan del nostre món un lloc millor amb els seus bons dissenys. Descobriu dissenyadors llegendaris i els seus innovadors dissenys de productes, obres d'art originals, arquitectura creativa, dissenys de moda destacats i estratègies de disseny. Gaudeix i explora obres originals de dissenyadors, artistes, arquitectes, innovadors i marques guardonades a tot el món. Inspira't en dissenys creatius.

Promou el vostre disseny