Revista de disseny
Revista de disseny
El Focus Led

Stratas.02

Stratas.02 El Focus Led

El Focus Led Spotlight LED per muntar pista, dissenyat específicament per al mòdul LED Xicato XSM Artist Series (el millor LED de representació de colors de la seva classe). Perfecte per il·luminar ambients d’art i ambients interiors, estètica neta i una mida global compacta. Stratas.02 es subministra de sèrie amb 3 reflectors intercanviables (punt 20˚, mitjà 40˚, inundació 60˚) i una làmina antireflexió de bresca.

Nom del projecte : Stratas.02, Nom del dissenyador : Christian Schneider-Moll, Nom del client : .

Stratas.02 El Focus Led

Aquest bon disseny és un guanyador del premi de disseny en la competició de disseny de productes i accessoris d'il·luminació. Hauríeu de veure sense falta el portfoli de disseny dels dissenyadors guardonats per descobrir moltes altres obres de disseny de productes i llums noves, innovadores, originals i creatives.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Entrevista de disseny del dia

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.

Promou el vostre disseny