Revista de disseny
Revista de disseny
El Showroom

From The Future

From The Future El Showroom

El Showroom Sala d’exposició: a la sala d’exposicions, es presenten sabates d’entrenament i equipament esportiu, fabricats amb tecnologia d’injecció. El lloc sembla ser fabricat amb premsa de motlle d’injecció. En el mètode de fabricació del lloc, els mobles s’uneixen com si es fabricessin en motlle d’injecció per tal de generar el conjunt. Les traces de cosir gruixudes que al sostre suavitzen tota la visualitat tecnològica.

Nom del projecte : From The Future, Nom del dissenyador : Ayhan Güneri, Nom del client : EUROMAR İÇ VE DIŞ TİCARET LTD.STİ.

From The Future El Showroom

Aquest sorprenent disseny és el guanyador del premi de disseny de plata a l'espai interior i el concurs de disseny d'exposicions. Definitivament, heu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir molts altres treballs de disseny d’espais interiors nous i innovadors, originals i creatius.

Llegenda de disseny del dia

Dissenyadors llegendaris i les seves obres premiades.

Llegenda de disseny del dia

Les llegendes de disseny són dissenyadors extremadament famosos que fan del nostre món un lloc millor amb els seus bons dissenys. Descobriu dissenyadors llegendaris i els seus innovadors dissenys de productes, obres d'art originals, arquitectura creativa, dissenys de moda destacats i estratègies de disseny. Gaudeix i explora obres originals de dissenyadors, artistes, arquitectes, innovadors i marques guardonades a tot el món. Inspira't en dissenys creatius.

Promou el vostre disseny