Cadira Disseny net i atractiu. "La cadira impossible" es troba en només dues potes. És lleuger; De 5 a 10 Kgrs. Tot i així fort per suportar fins a 120 Kgrs. És senzill de fabricar, bonic, robust, etern, inoxidable, sense cargols ni claus. És modular per a diverses posicions i usos diferents, una obra d'art, es diverteix, és divertit, totalment reciclable i ecològic, fabricat amb tubs de fusta massissa i alumini, dissenyats per a durar per sempre. (L'estructura es pot fer de diferents materials com plàstics, metalls o formigó per a llocs públics. El seient en tèxtil o cuir)
Nom del projecte : La Chaise Impossible, Nom del dissenyador : Enrique Rodríguez "LeThermidor", Nom del client : LeThermidor.
Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny al concurs de disseny de mobiliari urbà. Sens dubte, heu de veure la cartera de dissenyadors dels guardonats per descobrir moltes altres obres de disseny de mobles de carrer nous, innovadors, originals i creatius.