Revista de disseny
Revista de disseny
El Filtre De Cigarretes

X alarm

X alarm El Filtre De Cigarretes

El Filtre De Cigarretes X alarma, és una alarma per als fumadors per fer-los adonar del que fan a si mateixos mentre ho fan. Aquest disseny és una nova generació de filtres de cigarretes. Aquest disseny pot ser un bon reemplaçament de les publicitats cares contra el tabaquisme i té més influència en la ment dels fumadors que qualsevol altra publicitat negativa. Té una estructura molt simple, els filtres estan segellats amb una tinta invisible que cobreix la zona negativa del croquis i amb cada puff l’esbós apareixerà més clar, així que amb cada puff veuràs que el teu cor s’enfosqueix i saps el que et passa.

Nom del projecte : X alarm, Nom del dissenyador : Ladan Zadfar, Nom del client : Creator studio.

X alarm El Filtre De Cigarretes

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata en un concurs de disseny social. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny social noves, innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

Equip de disseny del dia

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.

Promou el vostre disseny