Revista de disseny
Revista de disseny
El Saló De Bellesa

Shokrniya

Shokrniya  El Saló De Bellesa

El Saló De Bellesa El dissenyador es va orientar a un entorn de luxe i inspirador i a produir espais separats amb funcions diferents, que alhora formen part de tota una estructura. El color Beige com un dels colors deluxe de l'Iran va ser escollit per desenvolupar la idea del projecte. Els espais apareixen en forma de caixes en dos colors. Aquestes caixes estan tancades o semiclorades sense pertorbacions acústiques o olfactives. El client tindrà prou espai per experimentar una passarel·la privada. Els reptes importants eren els colors per a altres materials.

Nom del projecte : Shokrniya , Nom del dissenyador : Kasra Shafieezadeh, Nom del client : 4 Architecture Studio.

Shokrniya  El Saló De Bellesa

Aquest sorprenent disseny és el guanyador del premi de disseny de plata a l'espai interior i el concurs de disseny d'exposicions. Definitivament, heu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir molts altres treballs de disseny d’espais interiors nous i innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Disseny del dia

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.

Promou el vostre disseny