Revista de disseny
Revista de disseny
Envàs per a ampolla de licor

San Liang Jiang

San Liang Jiang Envàs per a ampolla de licor

Envàs per a ampolla de licor San Liang Jiang és un envàs per a un licor inspirat en la cultura de Sanxingdui, un jaciment antic de la història de la Xina. L'ampolla de ceràmica pren la seva forma d'un rostre humà de bronze, i la part superior de l'ampolla es pot fer servir com a copa. A la superfície s'hi apliquen pintura en esprai i estampació daurada, i el negre n'és el color principal. L'ampolla està embolicada amb un material semblant a l'argila i col·locada dins d'una caixa de llauna convexa que mesura 250 per 175 per 100 mil·límetres. S'hi inclouen petites pales, pinzells i martells, de manera que l'ampolla es descobreix com una relíquia excavada.

Nom del projecte : San Liang Jiang, Nom del dissenyador : Wen Liu, Nom del client : HENAN JIUMAYI DIANZI SHANGWU CO.,LTD.

San Liang Jiang Envàs per a ampolla de licor

Aquest disseny excepcional és guanyador del premi del disseny del platí al concurs de disseny de packaging. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats platí per descobrir moltes altres obres de disseny d’envasos nous, innovadors, originals i creatius.

Promou el vostre disseny