Revista de disseny
Revista de disseny
Envasos de Vi

Wine Africa

Wine Africa Envasos de Vi

Envasos de Vi Wine Africa és un disseny d'envasos per a un conjunt de quatre vins, presentats en vermell, blau, taronja i groc. Cada caixa està feta de cartró de gruix mitjà amb fibres naturals i sense recobriment de laca. Dues obertures situades en costats oposats de cada caixa permeten que la llum travessi l'ampolla, de manera que es pugui veure el color del vi sense necessitat d'una il·luminació propera. Les ampolles tenen una superfície de vidre mat amb patrons brillants de línies i taques inspirats en animals africans. Vuit animals apareixen distribuïts entre les quatre caixes, evocant els paisatges i la fauna d'Àfrica.

Nom del projecte : Wine Africa, Nom del dissenyador : Oksana Kashkovskaya, Nom del client : OK DEsign.

Wine Africa Envasos de Vi

Aquest gran disseny és guanyador del premi del disseny en bronze en el concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Disseny del dia

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.

Promou el vostre disseny