Revista de disseny
Revista de disseny
El Control D'accés De Reconeixement De Caras 3D

Ezalor

Ezalor El Control D'accés De Reconeixement De Caras 3D

El Control D'accés De Reconeixement De Caras 3D Coneix el sistema de control d'accés de múltiples sensors i càmeres, Ezalor. Algorismes i informàtica local estan dissenyats per a la privadesa. La tecnologia anti-spoofing a nivell financer impedeix la màscara de cara falsa. Una suau llum reflectant aporta comoditat. En un cop d’ull, els usuaris poden accedir al lloc que estimen amb facilitat. La seva autenticació sense tacte garanteix la higiene.

Nom del projecte : Ezalor, Nom del dissenyador : Huachao Gong, Nom del client : Sciedi Technology Co., Ltd..

Ezalor El Control D'accés De Reconeixement De Caras 3D

Aquest excel·lent disseny ha guanyat el premi de plata en la competició de disseny de productes de seguretat, protecció i vigilància. Definitivament hauries de veure el portfoli de disseny dels dissenyadors guardonats amb la plata, per descobrir moltes altres obres de disseny de productes de seguretat, protecció i vigilància noves, innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

Equip de disseny del dia

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.

Promou el vostre disseny