Yong Un Port De Rebranding La proposta utilitza tres conceptes per reconstruir el sistema CI per al port pesquer Yong-An. El primer és un nou logotip creat amb material visual específic extret de les característiques culturals de la comunitat Hakka. El següent pas és reinvestigar l'experiència d'entreteniment i, a continuació, crear dos personatges mascotes representatius i deixar-los aparèixer en noves atraccions per guiar el turista al port. Finalment, però no per això menys important, planifiqueu nou racons al seu interior, amb activitats d’entreteniment i delicioses cuines.
Nom del projecte : Hak Hi Kong, Nom del dissenyador : Shih-Pei Huang, Nom del client : National Yunlin University of Science and Technology.
Aquest fantàstic disseny és guanyador del premi d'argent en disseny gràfic, il·lustració i comunicació visual del concurs de disseny. Hauríeu de veure sens falta el portfolio de dissenys dels dissenyadors guardonats amb la plata, per descobrir moltes altres obres noves, innovadores, originals i creatives de disseny gràfic, il·lustració i comunicació visual.