Revista de disseny
Revista de disseny
La Marca De Recerca

Pain and Suffering

La Marca De Recerca Aquest disseny explora el patiment en diferents capes: filosòfica, social, mèdica i científica. Des del meu punt de vista personal, que el dolor i el dolor es presenten en moltes cares i formes, filosòfiques i científiques, vaig escollir la humanització del sofriment i el dolor com a base. Vaig estudiar les analogies entre la simbiòtica de naturalesa i la simbiòtica en les relacions humanes i a partir d’aquesta investigació vaig crear personatges que representen visualment les relacions simbiòtiques entre el que pateix i el que pateix i entre el dolor i el del dolor. Aquest disseny és un experiment i l’espectador n’és el tema.

Nom del projecte : Pain and Suffering, Nom del dissenyador : Sharon Webber-Zvik, Nom del client : Sharon Webber-Zvik.

Pain and Suffering La Marca De Recerca

This excellent design is a winner of golden design award in lighting products and fixtures design competition. You should definitely see the golden award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative lighting products and fixtures design works.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.