Revista de disseny
Revista de disseny
Aparador

Asa

Aparador Aquest projecte es va inspirar en una escriptura decorativa tradicional del folklore. Es presenta amb una combinació de colors vermell, blau, blau-negre, verd, oli i caqui. Es pensa que s'utilitza com a aparador i com a objecte decoratiu tant a les cases modernes com clàssiques. Intenta casar la tradició amb la vida moderna. Mostra la manera de recordar les arrels però també mirar cap al futur. Mostra la transformació d'una cosa antiga a una cosa nova. Senzillesa amb un toc d'elegància.

Nom del projecte : Asa, Nom del dissenyador : Xenofon Hector Grigorelis, Nom del client : Grigorelis.

Asa Aparador

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.