Revista de disseny
Revista de disseny
Aparador

Asa

Aparador Aquest projecte es va inspirar en una escriptura decorativa tradicional del folklore. Es presenta amb una combinació de colors vermell, blau, blau-negre, verd, oli i caqui. Es pensa que s'utilitza com a aparador i com a objecte decoratiu tant a les cases modernes com clàssiques. Intenta casar la tradició amb la vida moderna. Mostra la manera de recordar les arrels però també mirar cap al futur. Mostra la transformació d'una cosa antiga a una cosa nova. Senzillesa amb un toc d'elegància.

Nom del projecte : Asa, Nom del dissenyador : Xenofon Hector Grigorelis, Nom del client : Grigorelis.

Asa Aparador

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.