Revista de disseny
Revista de disseny
El Disseny D’Interiors

Gray and Gold

El Disseny D’Interiors El color gris és avorrit. Però avui, aquest color és un dels principals capes en estils com el golf, el minimalisme i l’alta tecnologia. El gris és un color preferit per a la privadesa, tranquil·litat i descans. Convé principalment aquells que treballen amb persones o es dediquen a exigències cognitives, com a color general general. Les parets, el sostre, els mobles, les cortines i els sòls són de color gris. Les tonalitats i la saturació del gris només són diferents. Es van afegir or amb detalls i accessoris addicionals. S’accentua amb el marc.

El Redisseny De La Identitat De Marca

InterBrasil

El Redisseny De La Identitat De Marca La inspiració per repensar i redissenyar la marca va ser la modificació de la modernització i la integració en la cultura de l'empresa. El disseny del cor ja no podria ser extern a la marca, inspirant una associació tant a nivell intern amb els empleats, sinó també amb els clients. Una unió integrada entre beneficis, compromís i qualitat del servei. Des de la forma fins als colors, el nou disseny va integrar el cor a la B i la creu de salut a la T. Les dues paraules unides al centre feien que el logotip sembli una sola paraula, un símbol, unint la R i la B en el cor.

El Disseny De Marca

EXP Brasil

El Disseny De Marca El disseny de la marca EXP Brasil prové dels principis de la unitat i la col·laboració de la companyia. Apropiar la barreja entre tecnologia i disseny en els seus projectes com en la vida de l'oficina. Un element de tipografia representa la unió i la força d’aquesta empresa. El disseny de la lletra X és sòlid i integrat, però molt lleuger i tecnològic. La marca representa la vida d’estudi, amb elements a les lletres, tant en l’espai positiu com negatiu que uneix les persones i el disseny, individual i col·lectiu, senzill amb tecnologia, lleuger i robust, professional i personal.

El Cafè

Riposo

El Cafè El disseny d’aquest servei es va inspirar en dues escoles de principis del segle XX la Bauhaus alemanya i l’avantguarda russa. Una estricta geometria recta i una funcionalitat ben pensada correspon plenament a l’esperit dels manifestos d’aquells temps: “el que convé és bell”. Al mateix temps, seguint les tendències modernes, el dissenyador combina dos materials contrastats en aquest projecte. La porcellana clàssica de llet blanca es complementa amb tapes brillants de suro. La funcionalitat del disseny es recolza en maneigs senzills i còmodes i en la usabilitat general del formulari.

Casa

Santos

Casa Utilitzant la fusta com a element constructiu principal, la casa desplaça els seus dos nivells en secció, generant una coberta vidriada per integrar-se amb el context i permetre la llum natural. L’espai de doble alçada articula aquesta relació entre la planta baixa, la planta superior i el paisatge. Un terrat de metall sobre la claraboia vola, protegint-lo de la incidència del sol occidental i reconstruint formalment el volum, emmarcant la visió del medi natural. El programa s’articula ubicant usos públics a la planta baixa i usos privats a la planta superior.

Els Mobles I El Ventilador

Brise Table

Els Mobles I El Ventilador Brise Table està dissenyat amb la sensació de responsabilitat pel canvi climàtic i el desig d’utilitzar els ventiladors en lloc dels aparells d’aire condicionat. En lloc de bufar vents forts, es concentra a sentir-se fresc fent circular l’aire fins i tot després d’apagar l’aire condicionat. Amb Brise Table, els usuaris poden obtenir una mica de brisa i utilitzar-los com a taula lateral alhora. A més, impregna bé l’entorn i fa l’espai més bonic.